de eerste week - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Lara en lars *** - WaarBenJij.nu de eerste week - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Lara en lars *** - WaarBenJij.nu

de eerste week

Blijf op de hoogte en volg Lara en lars

16 Mei 2015 | Australië, Gold Coast

Hallo allemaal,
We waren eerst 3 dagen in een hotel en toen gingen we winkelen en hadden een pillow-pet gekocht. En het is een orka en die dag daarna gingen we weer winkelen maar toen hadden we niks gekocht.
En toen we de camper hadden opgehaald gingen we naar de eerste camping en toen we daar waren zijn we meteen naar de jumpingpillow gegaan en die dag daarna gingen we in de middag naar het zwembad en daar is een glijbaan die in het water uitkwam en dan kwam je met een plons in het water maar onze water closet deed het niet maar we hadden ook vriendinnen gemaakt en daar speelden we dan mee en we gingen het vaakst op de jumpingpillow tikkertje spelen en soms gingen we zwemmen maar doordat onze water closet stuk was moesten we ernaar laten kijken maar ze konden het niet maken dus gingen we een andere camper halen en toen we die hadden gingen we naar een andere camping en daar zagen we de beach stone curlew en de Australian brush turkey.

• 16 Mei 2015 - 12:07

Klaus En Guda:

hallo lara en lars. wat leuk dat jullie een stukje schrijven.maar wat is in vredesnaam een jumpingpillow. is dat een springkussen?
    en die brush turkey is dat die vogel op de foto.
    fijn dat jullie je zo prima vermaken en leuk dat er ook andere kinderen op de camping staan en dat jullie er lekker mee gaan spelen. ik ga nu kijken wat ik mee wil nemen op vakantie want wij gaan dinsdagochtend vroeg vliegen. naar kreta.
    groetjes van ons

• 16 Mei 2015 - 13:15

Jason:

Lieve Lars,
    Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Ik vind het leuk dat je nieuwe vrienden en vriendinnetjes heb gemaakt. Ik vond het ook grappig dat je in die boomstam zat.

Dag Groetjes Jason
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 16 Mei 2015 - 15:52

Erik En Annet :

Hallo Lara en Lars,

Klinkt goed allemaal, jullie zullen vast een hoop vriendjes ontmoeten.
    Hopelijk waren jullie nog niet ver weg met de camper, moesten jullie terugrijden of kwamen ze een nieuwe camper brengen?
    Wij vliegen morgen weer terug naar Nederland vanuit zuid Frankrijk .
    Tot de volgende blog!
    Erik en Annet

• 16 Mei 2015 - 16:20

Frank En Yvonne:

Nou dat is ook wat, reageer ik op een mailtje met de vraag of we jullie ergens kunnen volgen, en meteen daarna zag ik deze blog.
    Ik hoop dat deze camper beter is, je moet er nog best lang mee doen.
    Fijn dat je al zo snel andere kinderen ontmoet hebt waar je mee kunt spelen.
    Ik las in een mail van Monique dat het al zo vroeg donker is bij jullie, is dat niet vervelend?
    Of ga je dan lezen / huiswerk maken?
    Wij hebben de komende week een weekje vrij, dan gaan we naar Zandvoort.
    De weersvoorspellingen zijn niet al te best, maar het gaat wel goed komen we gaan ons wel vermaken daar.
    Groetjes van ons.

• 16 Mei 2015 - 21:06

Marry:

Lieve Marcel, Monique, Lara en Lars,
    Was gezellig jullie naar Schiphol te brengen. Fijn dat jullie nu goed zijn aangekomen in Australie. Zo te zien hebben jullie het allemaal naar je zin. Leuke foto van Lara en Lars. En ook van Lars. Heelrijk hoor zo buiten leven.
    Lieve groetjes Marry

• 17 Mei 2015 - 08:02

Pauline:

Lieve Lara en Lars,

Wat leuk jullie eerste berichtje:) en jullie hebben al veel leuke reacties zeg! Ik ben blij dat jullie vriendinnetjes hebben gemaakt. Wel vervelend dat jullie een andere camper moest halen. De luxe camper die we op de foto zagen (op de app), is dat de nieuwe camper? Ben benieuwd naar het volgende reisverslag!

Kusjes pauline

• 18 Mei 2015 - 12:52

Sky:

Hoi lara ik ben sky is het warm in Australië? Hier regent het vandaagg
    woensdag ga ik weer turnen. Groetjes sky