Update van Lara - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Lara en lars *** - WaarBenJij.nu Update van Lara - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Lara en lars *** - WaarBenJij.nu

Update van Lara

Door: Lara

Blijf op de hoogte en volg Lara en lars

19 Mei 2015 | Australië, Gold Coast

Hallo allemaal,

Een paar dagen geleden hadden we nieuwe vrienden gemaakt. Toen waren we op een camping met een springkussen. Daar zaten we zo’n beetje alle dagen de hele dag op. Daardoor ben ik beter geworden en kan nu arabier flikflak achteruit salto op het springkussen. Daarna gingen we naar een andere camping. Die was wat minder daar zaten we meer in een natuurpark. Dat vond ik best wel saai. Nu zitten we in een echt natuurpark. Hier doen we vooral wandelingen. Gisteren bijvoorbeeld. ( daar liepen we onder watervallen door ) Toen hadden we een redelijk lange wandeling gemaakt en toen we daarna klaar waren gingen we naar een klein restaurantje. Daar waren heel veel papegaaien. En als je dan zaad op je hoofd legde kwamen ze gewoon op je hoofd zitten eten. Straks gaan we naar een andere camping. Ik ben benieuwd of ze daar ook een zwembad of springkussen hebben. Mijn vader zei wel een woord: watertrampoline.

Het vorige stukje was van Lars. Nou ik denk dat dat het wel was.

Groeten Lara

• 19 Mei 2015 - 17:11

Oma :

Leuk dat ik zo jullie reis kan volgen, je hebt een duidelijk stukje geschreven Lara, ga zo door, groetjes Oma

• 19 Mei 2015 - 21:43

Erik En Annet :

Hallo!
    Dat klinkt leuk allemaal. Kun je toch nog turnen oefenen! Op dat springkussen.!
    Vinden jullie wandelen ook leuk!?
    Groetjes van Erik en Annet

• 22 Mei 2015 - 13:00

Leela Kraaijeveld:

Zo te horen hebben jullie het toch naar je zin. (:

• 22 Mei 2015 - 18:58

Wies:

Hoi lara is het leuk in Australië ? En op het spring kussen?
    Hier op school is het leuk we hebben deze hele week niet gewerkt. Ik mis jr wel op school
    Lievs wies

• 25 Mei 2015 - 09:20

Bianca:

Hé Lara en Lars,
    Wat leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken. Wat is het grootste beest die jullie tot nu toe zijn tegengekomen? Wel in het wild hé, niet in een kooi!
    Wij hebben hier een nieuw heel klein beestje. Een echte muizenvanger van 8 weken oud. Ze oefent op de cavia's met op stang te jagen, of dat probeert ze in ieder geval ;-)
    En Zeezebra is klaar (het kleine zeilbootje) en ligt nu ook in onze nieuwe haven. We zijn er alweer een paar keer geweest en dat was erg gezellig met veel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.
    Nu nog één dagje extra vrij omdat het nu Pinksteren is. Hebben ze in Australië ook een tweede Pinksterdag?
    Veel plezier daar en ik hoop snel weer wat van jullie te lezen.
    Groetjes,
    Bianca en de rest natuurlijk!

• 25 Mei 2015 - 22:53

Tante Maria:

Hallo vakantie gangers
    Mooi dat we jullie kunnen volgen
    Geniet ervan
    Groetjes Tante Maria en de rest