Ben ik weer - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Lara en lars *** - WaarBenJij.nu Ben ik weer - Reisverslag uit Gold Coast, Australië van Lara en lars *** - WaarBenJij.nu

Ben ik weer

Door: Lara

Blijf op de hoogte en volg Lara en lars

28 Mei 2015 | Australië, Gold Coast

Hallo allemaal,
Er was inderdaad een watertrampoline alleen deed hij het niet zo goed. Het was wel leuk om eraf te duiken. Je kon ook kanoën. Wij konden het best wel goed. Ik ging een beetje te hard in de bocht en toen viel hij om. Dat was best wel eng want als je de kano weer op z’n kant duwde zonk hij weer omdat er te veel water in zat. Toen we dat zo’n beetje 10 keer hadden geprobeerd moesten we hem naar de kant trekken. En toen mochten we een nieuwe kano. Ik had daar ook toen we een ijsje hadden gehaald een klein boomkikkertje gevonden. Opeens sprong dat kikkertje in mijn mond ik schrok me rot. En toen sprong hij in mijn haar.
Daarna gingen we naar een natuurpark daar zaten heel erg veel kangoeroes. Er waren ook heel veel rotsen en dan heb ik het niet over rotsen zo groot als een struik maar zo groot als een hoge flat. En er waren er ook nog groter dan je huis. Zoals de sphyx en de turtle rock.
De dag daarna gingen we naar een dierentuin. Het liefste vond ik de kleine koala’s en het leukste was de kangoeroes voeren. Er waren zulke schattige bij. Maar de krokodillen en de kasuarissen waren ook wel cool. Nu zitten we op een camping met een super goed springkussen. Morgen gaan we weer naar andere camping kijken of daar ook iets leuks is.
Groeten Lara

  • 29 Mei 2015 - 17:12

    Erik En Annet:

    Wat een beestenboel bij jullie! Wel knap van die kikker om in je mond te springen! Wat zal je geschrokken zijn!
    Het is hier net herfst, je kunt beter in Australië zitten hoor.
    Liefs uit Heemskerk,
    Erik en Annet

  • 29 Mei 2015 - 18:45

    Frank & Yvonne:

    Wij zijn benieuwd naar de foto van de kikker in je mond.
    Zal wel vies gesmaakt hebben ook.

  • 29 Mei 2015 - 19:23

    Wendy (moeder Van Timo):

    O my god.....

  • 29 Mei 2015 - 20:24

    Oma:

    Zo zo weer heel veel dieren, en dan een kikkertje in je mond, vies hoor.
    Je hebt daar echt goed kunnen oefenen op dat grote springkussen, mooi hoor.
    Hebben jullie ook een mooie camper, en hoe is het weer.
    Oma is met een vriendin in jullie huis geweest, van dinsdag tot vandaag ( vrijdag) zonnig weer gehad, maar wel te koud. Nu ik wens jullie nog heel veel plezier en tot de volgende keer, groetjes

  • 30 Mei 2015 - 14:37

    Nathalie De Leeuw:

    Wat leuk om van jullie avonturen het verslag te lezen.
    Het ziet er echt top uit. Geniet van deze mooie en bijzondere
    ervaringen....

  • 30 Mei 2015 - 21:49

    Gud:

    hallio lara en lars,
    jullie maken heel wat mee in de vakantie
    het is erg leuk dat jullie stukjes schrijven om ons mee te laten genieten van jullie avonturen.
    klaus en guda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Gold Coast

Reis naar Australië

Blog van Lara en Lars

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2015

update Lars 10-7

28 Juni 2015

update lars

21 Juni 2015

update van Lara

13 Juni 2015

en de update van Lars

13 Juni 2015

een update van Lara
Lara en lars

Actief sinds 30 April 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 2583

Voorgaande reizen:

07 Mei 2015 - 07 Augustus 2015

Reis naar Australië

Landen bezocht: